Wednesday 19 March 2014

Yeah! Learn new thing



Hello hello and assalamualaikum. Alhamdullilah lagi dua hari nak cuti penggal pertama. Jam dah pukul 3.20 kononnya tadi nak buat carta organisasi persatuan pendidikan Islam. Oleh itu.. Aku dengan bangga meng'on' laptop. Konon nya nak type ape yang perlu. Kemudian shut down then gunting dan tampal apa yang perlu dan seterusnya tidur and get ready for tomorrow. KONONNYA~ Last2 bila dapat on laptop first thing yang aku bukak of course la twitter, facebook atau blog. And I find my blog looks weird. Ramai yang kata tak sesuai T_T ermm... pendapat orang. You? I don't know la. Hahaha ayat dah macam orang gila -_-'
Aku teringin sangat nak letak effect salji turun kat blog tapi tak reti-reti jugak. Tapi at least blog header dengan cursor ada la perubahan. Alhamdullilah. Daripada tak de langsung. Dan aku rasa entry untuk again tu tak kena pada tempatnya bila dah ubah background. Banyak yang aku ubah dan kadang2 dia jadi bercelaru. Nak ubah design blog memerlukan masa yang lama nak siapkan.(Me) THE MOST EXCITING IS now I know a bit how to design blog. >< heee~ Thank you so much tu Akak-akak yang rajin buat tutorial untuk newbie macam aku ni. Kalau korang nak belajar boleh copy paste link ni >http://aqupunyekesahbukankau.blogspot.com/ or this one http://www.lyssasecret.com/. They really have a nice blog. Cara dorang ajar pun senang difahami. Aku biasa guna tutorial yang kedua sebab dia guna interface yang baru, dan banyak code baru yang bersesuaian dengan interface yang baru ^^ Tapi tu lah. Masa terlalu mencemburui kita. Dah la esok sekolah. Ish3 xD Carta organisasi pun tak siap lagi. Homework? ermm jangan tanya lah. Good morning :*

No comments:

Post a Comment