Thursday 20 March 2014

Congratulation!




Assalamualaikum :D Hari ni aku happy sangat-sangat~ tahniah untuk kakak-kakak dan abang-abang yang berjaya memperoleh keputusan SPM straight A's. Alhamdullilah berkat usaha dioarang nama sekolah naik lagi. And of course one of my friend dapat naik pentas tadi. Congratz  Messi ^^ wuuuu~ tak sangka ye, diam-diam ubi berisi. Nampak macam main-main je tahun lepas. Heee~ Anyway tadi nak tegur tapi tak berkesampaian. Sebab lepas tengok korang ambik reslut tadi, kita orang kena masuk kelas macam biasa. Terlopong aku dengar nama kau kena sebut tadi. Hahaha. So, nanti belajar rajin-rajin ye. Buat elok-elok dekat U pulak. Dapatkan pointer yang terbaik jugak. Aku selalu doakan kejayaan kau. Kau jangan lupa doakan aku ye. Eh kau nak masuk U mana? lupa pulak nak tanya. Aku nak minta maaf kalau aku pernah buat salah dekat kau. Sorry sebab tak ajar BI hari tu. Lagipun aku rasa BI aku pun tunggang langgang jugak. Tahniah! Tahniah :3 I am so happy for you. xD wehh jangan lupa bagi tips macam mana kau belajar. Nak tahu jugak ^_^ Lastly Assalamualaikum :3 This entry are special for you~

No comments:

Post a Comment