Monday 1 November 2021

Kemas bilik!

 



Mungkin cara untuk mulakan benda yang baik untuk hari ini ialah dengan cuba untuk jadi diri sendiri and be proud! Sedar tak sedar ada lagi sebulan nak tahun baru. And I'm getting older. Hopefully in a good way inshAllah.  Baru lepas mengemas bilik di FPL. Masih duduk di bilik yang sama. Rumah yang sama D-1-6. Belajar dekat Sabah seronok. Secara tak sedar tuhan makbulkan doa aku. Bumi yang dulu aku rasa susah untuk aku jejakkan diri. Yang agak asing bagi aku. Kalau dulu di Kelantan, cara mereka berborak buat aku terpinga-pinga kini di Sabah pula aku rasa janggal dengan peredaran waktunya. Awal. Terlalu awal bagi aku. Semoga Amyrah Alina terus berjaya. Sekarang pukul 6.10 petang. Maghrib sudah kami. Harini kelas mula jam 2. Kelas pagi Dr. Azwan tangguh. Ada hal mungkin. Dua buah kotak yang aku post daripada semenanjung dah sampai. Dia punya seronok tu. Terus pakai lens sebab nak mengemas. Berjaya jugak la kemas separuh. Semalam je tidur jam 2 pagi sebab nak selesaikan assignment dengan slide. Nasib baik ada zarith tolong buatkan video. Sampai sini je kot harini. Saje menaip sebab dah setup meja belajar dengan letak keyboard supaya senang nak study. So kengkonon nak cuba la. Hahaha. Adios. Assalamualaikum.  

No comments:

Post a Comment