Saturday 20 February 2016

How do I stay strong...

Demi Allah. Aku cuba untuk bertahan. Demi Allah. Aku sedang mencuba. Seksaan apakah ini ya Allah? Aku cuba yang terbaik. Namun tiada yang berbeza. Aku di sini. Menangis seorang diri. Aku buntu ya Allah. Apa yang harus aku lakukan? Demi Allah aku buntu. YaAllah kuatkan hati ini untuk menerima dugaanMu ya Allah. Aku hanya manusia yang lemah. Namun setiap dugaanMu menguatkan aku. Ya Allah. Apa yang harus aku lakukan sekarang ya Allah? Mungkin kesungguhan aku masih belum cukup. MashaAllah. HambaMu ini masih dibelengu dosa. Aku malu dengan diriMu ya Rabb. Aku malu kerana aku manusia yang hina. Yang terkial-kial mencari hidayahMu. Yang masih dibelakang para syuhada. Demi Allah. Berilah aku sedikit kekuatan. Hanya kepadaMu aku berserah. Amin ya rabb. amin ya Rahman. Berkatilah perjuangan hambamu ini.

No comments:

Post a Comment