Saturday 8 March 2014

Again?





This is not my first time having a blog. T^T Dah banyak kali buat dah. Yang first time buat tu, kena hack dengan orang. Entah siapalah yang dengki dekat aku nih? Haishh lantak dia lah. And the second one sebab blogger dah update so dia jadi tak betul sikit. Aku sendiri pun tak faham kenapa. Hahaha abaikan. But I kinda love this one too. Sebab dia tak girly macam blog-blog yang sebelum ni. Hahaha. Sedang mengajar diri untuk menjadi matang. Err. Lagu untuk blog ni terpaksa letak lagu korea sebab aku tak tau lagu apa yang sesuai untuk blog ni. Background? ouh yang tu.. gambar pelakon dalam Vampire Diaries. Kenal tak? Ala yang jadi Damon tu. Nama sebenar dia sape tah. Malas nak fikir. Aku tengok kadang-kadang je. Disebabkan muka dia ada iras-iras dengan Devon Bostick la yang buat aku terpaut hati untuk letak gambar dia sebagai background tu. Hee~ Aku tak nak hias blog yang baru ni sangat sebab aku malas. Yeke? Nope itu second thought je tu. Sebenarnya.. of all this time, aku bukannya reti pun hias-hias blog ni. So yang selalu hiaskan blog aku ni is my beloved sister and cousin. Miss nurul and miss fiqah. Thanks a lot honey. And again! Rasanya aku akan type sesuatu yang relevan tak pun luahan hati sendiri. Heh~ Bosankan? Well that is me. InsyaAllah kalau ada sesuatu yang baik nanti kita share sama-sama ye. And please do remind me yang tahun ni nak SPM supaya AKU yang batak ni sedar diri sikit. I think that's all for today. Hopefully you enjoy reading them. Tak suka? Maaflah ini je yang mampu aku type. Thanks for reading ^^

No comments:

Post a Comment